ייצוגית כנגד חברת התעופה איזיג'ט (easyJet)

בקשה לאישור תובענה כייצוגית הוגשה כנגד חברת התעופה הבריטית איזיג'ט (easyJet) בגין פגיעה בפרטיות לקוחותיה.

איזיג'ט פרסמה בחודש מאי 2020 הודעה לפיה נתגלתה פרצת אבטחה הנוגעת לכ- 9 מליון מלקוחות. לקוחות רבים שפרטיהם דלפו קיבלו הודעות אימייל בנושא.

התנהלותה של איזיג'ט הייתה רשלנית, תוך הסתרת מידע מהותי מלקוחותיה. איזיג'ט ידעה על הפרצה מספר חודשים, כאשר בחלק לא מבוטל מהזמן בעוד ההתקפה נמשכה איזיג'ט לא פרסמה דבר.

במסגרת הפרצה, דלפו פרטים של יעדי טיסה ופרטים אישיים של לקוחות ישראלים רבים. חרף האירוע איזיג'ט סרבה לפצות את לקוחותיה בגין הפגיעה המתוארת בפרטיותם.

נוכח זאת, הוגשה בקשה לאישור תובענה כייצוגית – בה מפורטת רשלנות החברה והפגיעה בפרטיות הלקוחות.

מטרת התובענה כי פיצוי לציבור לקוחותיה הישראלים של איזיג'ט. ניהול ההליך יתכן ואף יהיה לפי הדין האנגלי.

ההליך מתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב – עו"ד עומר פיינטוך מייצג את המבקשים בהליך.

 

 

Call Now Button דילוג לתוכן