פשרה בייצוגית: תיקוני מקררים בשווי 20 מליון שקל

התביעה עסקה בהטעיית הציבור בפרסום קיבולת המקררים והדירוג האנרגטי שלהם. על פי ההסכם, אלה שרכשו דגמים מסוימים של מקררים מסוג LG ו-BEKO, המיובאים על ידי חברת ברימאג דיגיטל בע”מ, מה-19 בפברואר 2008 ועד ל-20 בספטמבר 2016, יהיו זכאים להטבת שירות תיקונים וחלקי חילוף למוצר שרכשו למקרר שרכשו.

התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין עומר פיינטוך ואסף שילה עוסקת ברכישת מאות מקררים, כאשר לגבי כמחציתם יש לחברה את כתובות הרוכשים והיא זו שתיידע אותם במכתב. כמו כן, במסגרת ההטבה, תוארך תקופת האחריות על המקררים עבור אלו שרכשו את הדגמים בשבע השנים האחרונות.

לחצו כאן לכתבה ב YNET                                  לחצו כאן לכתבה באתר הצרכנות “פואנטה”

 

Call Now Button דילוג לתוכן