איסתא תפצה ב – 1.7 מליון ש”ח בגין פגיעה בפרטיות ומסחר במידע של לקוחותיה

עו”ד עומר פיינטוך ניהל תביעה ייצוגית כנגד חברת איסתא בגין פגיעה בפרטיות ומסחר במידע של לקוחות. על פי התביעה, איסתא העבירה את פרטי לקוחותיה לחברת כלל ביטוח. במסגרת ההליך הוגשו בקשות לגילוי מסמכים, זומנו עדים, וכן חברת כלל ביטוח נאלצה לחשוף למעלה מ 5000 שיחות, מהן עלה כי לקוחות אשר קיבלו שיחה מחברת כלל ביטוח, כלל לא הבינו כיצד פרטיהם הגיעו לאחרונה. עוד עלה כי איסתא קיבלה תשלום עבור כל הפניה שכזאת (lead). במהלך ניהול התיק הגיעו הצדדים להסדר פשרה, לפיו איסתא תעניק 225,000 ימי ביטוח חינם ל 45,000 הנוסעים הראשונים שיזמינו טיסות. סך הפיצוי הוא כ 450,000 דולר (כ – 1.7 מליון ש”ח) והוא נוצל במלואו.

עוד על הפשרה במגזין הצרכנות פואנטה

תקציר ווידאו מהמהדורה המרכזית של ערוץ 10

Call Now Button דילוג לתוכן